PODEŠAVANJE PREDRAČUNA SE KORISTI KAO GOTOVINSKI RAČUN
Račune pravimo u modulu predračuni, jer se oni ne knjiže... potrebno je uraditi redom kako je dalje opisano:
1. Prvo napravimo novu numeraciju, da bismo imali te račune odvojene kao poseban numerički niz od ostalih predračuna.
Podešavanje organizacije> Numeracija dokumenata > Nov > numeraciju ovako napraviti (označimo predračuni, upisani podaci dalje su samo moguć primer):
2. treba nam posebno uređeno štampanje ovog računa (tj. uređeno štampanje predračuna)
Podešavanje organizacije > Podešavanje štampe > Nov i podešavanje je ovo:
U delu terminologija i prevod potražimo dve reči i izmenimo:
Sada, kada smo napravili podešavanja, idemo u Poslovanje > Predračun > Nov...
U Osnovnim podacima prvo birate u polju Numeracija (koje ranije nismo imali) gotovinske račune (tj.ono šta smo u numeraciji napravili) pa nastavite unos računa dalje klasično... kupac, artikal...
OBAVEZNO odaberemo tab PREGLED i tu odaberemo Gotovinski račun, kako bi račun bio štampan kao gotovinski...