Mobilna aplikacija - osnovna podešavanja

Kao korisnik programa Minimax možemo do svojih podataka doći i preko mobline aplikacije Minimax Accounting na mobilnom telefonu ili tabletu. 

Uz pomoć mobilne aplikacije možemo imati pristup svom poslovanju, izdatim računima, strankama i primljenim računima.

 

Uslovi za korišćenje mobilne aplikacije

1. Uslov da koristimo mobilnu aplikaciju je da imamo aparat (mobilni ili tablet) koji je podržava sledeće operativne sisteme:

- Android 4.4 ili noviju verziju

- IOS 9.0 ili noviju verziju

2. Internet konekcija

3. Mobilna aplikacija možemo koristiti ukoliko smo korisnik programa Minimax. Ako nismo korisnik Minimax programa onda se registrujemo i obavestimo administratora naše organizacije da nam pošalje poziv. 

 

Pristup i podešavanje mobilne aplikacije

1. na početnoj strani gde imamo spisak svih organizacija, nalazi se kolona Mobilna aplikacija. U toj koloni je podešavanje za svaku organizaciju posebno. Svakoj organizaciji određujemo ko može da pristupi preko mobilne aplikacije.

2. Klikom na ikonu mobilne aplikacije (pored svake organizacije) program ponudi korisnike podataka baš te organizacije, i samo je njima moguće dodeliti pristup.


* ako nemamo ikonu za dodavanje pristupa onda sigurno nismo vlasnici organizacije (slika ispod) ili nismo administrator

3. Korisniku omogućimo pristup jednostavnim štikliranjem kockice ispred korisnikovog imena.

4. Potvrdimo unos.

5. Aplikacija Minimax Accounting instaliramo iz Google prodavnice u slučaju android operativnog sistema, ili pak iz Apple prodavnice u slučaju IOS operativnog sistema.

*napomena: na slici ukazana dva primera kada nismo administrator organizacijama kojima imamo pristup podacima.

 

Šta nam omogućava mobilna aplikacija?

1. Pregled poslovanja - imamo pristup osnovnim podacima poslovanja organizacije, kakvo je stanje računa, najveći kupci/dobavljači, najveći dužnici, prihodi, rashodi...

2. Dodavanje fotografije - priložimo sliku računa (jednostavno slikamo račun telefonom i priložimo, aplikacija nas "vodi" u tom postupku). Slika se pojavljuje kao prilog u poštanskom sandučetu, koja se zatim može dalje priložiti primljenom računu.  

3. Pregled primljenih računa - imamo pristup svim primljenim računima koji su potvrđeni ili u nacrtu

4. Unos i pregled stranaka- unosimo nove stranke preko polja kupci i možemo pregledati postojeće. Osnovne podatke svakog kupca možemo jednostavno uneti preko mobilnog telefona. 

 

 

U ovom tekstu