Slanje zahteva za telefonsku podršku

Ukoliko želimo da dobijemo telefonsku podršku od strane korisničke podrške za rad u programu Minimax, potrebno je da za to pošaljemo zahtev za pomoć na sledeći način:

Uđemo u organizaciju za koju nam je potrebna podrška u radu i u gornjem desnom uglu kliknemo na ikonicu za slanje zahteva za pomoć.

Nakon toga nam se otvara prozor za pisanje zahteva za pomoć:

  • Organizacija - polje će biti automatski popunjeno nazivom organizacije iz koje šaljemo zahtev za pomoć.
  • Naziv zahteva - obavezno upisati velikim slovima TELEFONSKA PODRŠKA.
  • Opis - poželjno je opisati problem za koji je potrebna pomoć ili upisati modul za koji želimo da nam se pomogne. Što detaljniji opis zahteva može značajno ubrzati rešavanje zahteva za pomoć.
  • Dozvoli pristup - poželjno je da se dozvoli pristup radi lakšeg i bržeg rešavanja zahteva.
  • Telefonski broj - obavezno upisati broj telefona na koji može da nas dobije neko iz korisničke podrške.
  • Dostupnost - upišemo ukoliko želimo telefonsku podršku u određenom terminu.
  • Želim da primim odgovor na elektronsku poštu - označimo ovo polje ukoliko želimo da nam odgovor na zahtev za pomoć stigne i na upisanu e-mail adresu.
  • Prilozi - po želji, možemo priložiti dokument, sliku ili bilo koju drugu datoteku koja može olakšati i ubrzati rešavanje.

Kada Pošaljemo zahtev za pomoć, on je automatski prosleđen korisničkoj podršci.
Potom će neko od kolega pročitati zahtev, na osnovu opisa i priloga u zahtevu se pripremiti za poziv i kontaktirati nas na upisani broj telefona u najkraćem mogućem roku.

NAPOMENA: Nakon pružene telefonske podrške, korisnička podrška će nas obavestiti koliko vremena je trajao poziv i nakon završenog poziva kao odgovor na zahtev za pomoć će ukratko opisati obavljeni razgovor, da bismo imali sačuvanu istoriju rešavanja zahteva.

Da pogledate cenovnik dodatnih usluga, u koju spada i telefonska podrška kliknite OVDE.

U ovom tekstu