Ukoliko smo e-račun poslali na SEF i uočili grešku, račun je potrebno stornirati i izdati novi.
Prvo je potrebno otvoriti novu ili urediti postojeću storno numeraciju.
U podešavanju organizacije > Numeracija dokumenta možete i za postojeće numeracije za storno račune i za nove čekirati opciju da je u pitanju storno račun:
Zatim u podešavanju organizacije > Podešavanje štampe > Sada imamo storno račun i možemo posebno uređivati štampu
Napomena: Ukoliko Vam je potreban tekst sa mestom izjave kupca o ne korišćenju PDV-a po konkretnom prometu, potrebno je u podešavanju štampe, deo ostala podešavanja čekirati ocpiju za ovaj tekst:
Sada želimo stornirati račun direktno iz programa, potrebno je da uđemo na račun koji želimo stornirati i kliknemo na opciju Kopiraj > u storno:
napravi se nacrt Storno računa, gde program automatski stavi numeraciju za storno račun, automatski unese zbirnu evidenciju u polje slanje na SEF i predloži štampu za storno račun, a u zaglavlju je potrebno upisati storno komentar:
Proverimo račun i izdamo ga.
U obračunu PDV-a u zbirnoj evidenciji proverimo podatke.
Izdavanjem ovog storno računa, stornira se izvorni račun :
U Minimaxu:
Na SEF-u:
Na SEFu kao Storno broj upiše se broj storno računa iz Minimaxa, a kao storno komentar, komentar iz zaglavlja.
Napomena: Storniranje dokumenta na SEFu direktno iz programa je moguće samo za ona dokumenta koja su na SEF poslata iz programa, i to klikom na opciju Kopiraj >u storno iz izvornog dokumenta. Ukoliko račun nije poslat direktno iz programa isti je potrebno stornirati i u Minimaxu i na SEFu odvojeno.