Naloge možemo štampati kao univerzalni nalog za plaćanje.
Imamo dva načina odnosno dve mogućnosti pokretanja štampe:
Da na osnovnom pregledu izaberemo naloge za plaćanje koji se žele štampati
1. Na pregledu označimo (čekiramo) naloge koje želimo da štampamo:
2. Izaberemo opciju <Štampanje>:
3. Dobijamo pregled izabranih naloga (redova) :
4. Sledeći korak nam je Unos podataka i potvrđivanje:
Na ovom koraku definišemo sledeće opcije:
- Izbor vrste štampe: možemo izabrati da li se nalozi za plaćanje štampa sa QR kodom ili bez QR koda.
-Da li da se odštampa i datum plaćanja: možemo izabrati da li da se datum plaćanja ispiše na nalogu ili ne. Ako ne označimo to polje, možemo ručno upisati na nalog datum.
- Da li da se odštampa nalogodavac: ako označimo ovu opciju, na nalogu će se ispisati naziv i adresa nalogodavca. Ako ne izaberemo tu opciju, te podatke možemo ručno upisati na nalog.
- Da li da se odštampa račun pretplatnika: ako označimo ovu opciju, na nalogu će se ispisati račun nalogodavca. Ako ne izaberemo tu opciju, taj podatak možemo ručno upisati na nalog.
- Platiti sa računa: vršimo odabir sa kog računa nalogodavca će se nalozi plaćati
- Ako nam je potrebno dodatno odstupanje od ruba ovde upisujemo broj
5. Poslednji korak je <Obrada i izveštaj> gde dobijamo link za štampu naloga za plaćanje i listu tih (obrađenih) naloga:
Da na osnovnom pregledu odberemo akciju koju želimo da izvedemo
Na pregledu odaberemo akciju - Štampanje:
Nakon odabira akcije program nudi izbor naloga za plaćanje koji se želi štampati:
Klikom na <Napred> prolazimo kroz dalje korake do Obrade i izveštaja koji su isti kao u načinu opisanom gore.