U program je moguće uvesti izvod banke ukoliko dokument ima određeni format. Trenutno formati koji odgovaraju za uvoz izvoda banke su iz Aplikacija: Halcom (txt dokument), Asseco Office (xml dokument) i Raiffeisen i OTP (rol xml dokument).
To znači da je potrebno izvesti izvod iz ovih aplikacija kako biste ispravno mogli da ih uvezete u program. Ukoliko ne koristite ove aplikacije, od Vaše banke, ako je Vaša banka u mogućnosti, možete tražiti da Vam pošalju dokument koji odgovara dokumentima iz ovih aplikacija.
NAPOMENA: Pre uvoza izvoda, u nastavku imate linkove sa spiskom banaka uz određeni tip fajla (one koje smo pronašli online).
* SPISAK BANAKA KOJE KORISTE HALCOM LINK-U
* SPISAK BANAKA KOJE KORISTE ASSECO LINK-U
1. Uvoz izvoda se radi u putanjom Banka > Izvodi banke > imate dugme Uvoz izvoda > otvara se nov prozor gde možete da odaberete fajl koji uvozite klikom na "Dodajte datoteku sa izvodom".
2. Nakon toga kliknete na Dodaj izvode u nacrt.
3. Program potom stavlja ovaj izvod u nacrt, na nama je da pre potvrđivanja pogledamo ponuđene konta uz svaki unos:
- ako je program prepoznao poziv na broj - program automatski zatvara obavezu ili potraživanje, što znači da nemamo više taj račun u otvorenim stavkama.
- ako je program proknjižio na prelazni konto 2419, ova stavka nije prepoznata, a razlozi mogu biti:
- nije prepoznao već unet račun u program jer ne postoji ili nije tačan poziv na broj, pa ne može da prepozna da li je kupac ili dobavljač u pitanju
- nemamo proknjižen primljeni ili izdat račun pa ne može da prepozna da li je kupac ili dobavljač u pitanju
Rešenje: klikom na Olovčicu menjamo konto. Program za naredne uvoze ovu promenu pamti i ubuduće stranku knjiži na uneseni konto
3. nemamo unetu stranku u šifarniku koja je iskazana na toj stavci
4. imamo unetu stranku, ali tekući račun u programu i u el.dokumentu iz banke nije u istom obliku
Rešenje: unesemo stranku ili izmenimo. Možemo obrisati nacrt izvoda pa ponoviti uvoz.